Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Τίμος Στραβοπόδης: Ο Δήμαρχος Ζακύνθου δεν στηρίζει το Κ.Π.

Από την εφημερίδα "Ελευθερία" (Ζακύνθου)
Τίμος Στραβοπόδης: Δεν συμμετέχω στο ΤΟΣΠΑ λόγο της συμεριφοράς της δημοτικής αρχής

Σας γνωρίζω ότι μου κοινοποιήθηκε από τον κ. Βασίλη Μούτσιο ότι το δημοτικό συμβούλιο πρότεινε να είμαι μέλος του ΤΟΣΠΑ (Σ.Σ: Τοπικό Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας) για το επόμενο χρονικό διάστημα. Είναι πολύ τιμητική η πρότασή σας για την οποία σας ευχαριστώ. Όμως η συμπεριφορά της δημοτικής αρχής στις κοινωνικές δομές στη Ζάκυνθο, ηθικά και συνειδησιακά δεν επιτρέπει τη συμμετοχή μου.
Συγκεκριμένα έχω ζητήσει δημόσια τη δημιουργία μονάδας υποκατάστατων εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, όπου θεωρώ ότι θα μείωνε την εγκληματικότητα και την παραβατικότητα καθώς επίσης και την εμπορία ουσιών. Η μονάδα αυτή θα λειτουργούσε παράλληλα με το κέντρο πρόληψης και θα γινόταν παραπομπές.
Επιπλέον η ψυχολογική στήριξη που θα παρέχονταν θα έδινε τη δυνατότητα βελτίωσης της ποιότητας ζωής των χρηστών και των οικογενειών τους, καθώς και τη δυνατότητα από μέρους των χρηστών της σταδιακής αποτοξίνωσής τους με τη βοήθεια της ψυχολογικής στήριξης.
Επίσης η συμπεριφορά της δημοτικής αρχής απέναντι στο κέντρο πρόληψης και η συνεχής απουσία του δημάρχου από όλα τα συμβούλια, αλλά και η μη καταβολή της εισφοράς του δήμου Ζακυνθίων που ανέρχεται σε 15.000 € το χρόνο και η συνολική οφειλή πάνω από 75.000 €, δεν μου επιτρέπει να συμμετέχω.
Αυτή η απαξίωση της δημοτικής αρχής στην παροχή ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών στους πολίτες της Ζακύνθου όπου με την εκπαίδευση καθορίζονται στάσεις ζωής και φυσικά στη μείωση της παραβατικότητας και της εγκληματικότητας, δεν μου επιτρέπει να σκεφτώ ότι θα κάνει κάτι διαφορετικό με το ΤΟΣΠΑ.
Θα έχετε τις απόψεις μου, έτσι και αλλιώς γιατί θα τις εκφράζω πάντα δημόσια.
Έχουμε καλή δύναμη στην προσπάθειά σας
Τίμος Α. Στραβοπόδης
Κοινωνιολόγος
http://e-eleftheria.com/?p=2040

Δεν υπάρχουν σχόλια: